Proč miluju bydlení v Dejvicích?

by - dubna 02, 2017


     Je to asi 9 měsíců, co jsem se odstěhovala z kolejí Podolí do bytu na Dejvicích. Neříkám, že okolí Pražského povstání a Pankráce se mi nelíbilo, protože to není pravda, naopak. Celkem blízko metro, kousek Vyšehrad, na náplavku taky né moc daleko. To, že byly blízko Arkády (pro nepražáky: obchodní centrum) bylo taky skvělý (až na ty slabší chvíle, kdy jdete jen pro chleba do Alberta a vrátíte se po dvou hodinách s pár taškama, poloprázdnou peněženkou a pochopitelně bez toho chleba). Nelze opomenout ani krásný parčík za Arkádama a výhled na Pražský Hrad.
     Ovšem, ne nadarmo patří Dejvice mezi žádané lokality. Hned během prvního týdne jsem se do nich zamilovala. Začnu tedy od toho nejdůležitějšího, a tím je jídlo. Kaufland je, co bys kamenem dohodil, takže pěšky z tama dojdu domů i s pětikilovým pytlem zemáků. Albert, Billa, Penny, to všechno máte po cestě domů z metra nebo tramvaje. Tím se dostáváme do k dostupnosti dopravy, která je skvělá nejen ve dne, ale i v noci.
     Boží věc je, že se tady pořád něco děje. Ať už to jsou různý akce pro vysokoškoláky, tak hlavně farmářský trhy, neustále nějaký koncerty, akce a v zimě třeba kluziště. Pokud jste student, tak to do školy máte pár minut, takže můžete klidně vstát 15 minut před začátkem hodiny (Já teda vstávám tak hodinku před a vždycky dojdu pozdě, ale v mém případě to určitě není tím, jak daleko od školy bydlím.)


     Všude je to kousek. Na nákupy se svezete pár minut metrem a pokud zatoužíte po kousku přírody, tak krásné, jakou ani my na vesnici nemáme, tak Divoká Šárka a přehrada Džbán je fakt kousíček a můžete to pojmout jako krásný rande i s malým výšlapem. Další variantou může být i procházka do nekonečné Stromovky.

     Je to prostě úžasný místo a to jsem vynechala to množství obchůdků, restaurací a cukráren (hlavně Světozor, což je moje oblíbená, protože tam mají výborný čokoládový zákusky, že nikdy nevíte, kterej si vzít) v okolí kulaťáku až k Hradčanské.

Kdo mě pozve na tohle, tak získá moje srdce.

     A protože jsem úplnej blázen do výhledů na Prahu, ke kyvadlu (pro nepražáky: fakt romantický místo, odkud vidíte na celou Prahu) je to taky jen pár minut a nemusíte si domů kupovat ani televizi, protože tohle se jen tak neomrzí.

     Doufám, že jsem ty Dejvice nevychválila až moc. Pochopitelně bych o nich mohla básnit mnohem víc, ale to byste se sem pak chtěli všichni stěhovat.
     A abych nezapomněla. Je tady pořád tak krásný nebe, hlavně když zapadá sluníčko, to mám výhled rovnou z pokoje a vždycky se úplně rozplývám.
Kvalita nic moc, a okna taky nemáme moc umytý no.

     Doufám, že budu brzo slavná a bohatá, abych si tady mohla koupit nějakou pěknou vilku a považovat to za opravdový domov.

A která část Prahy okouzlila Vás? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj tak já osobně Dejvice moc neznám ale líbí se mi na letný a na Žižkově. Do Prahy jezdíme jednou za čas táta tam má malý byt ve Vršovicích který koupil před pár lety tady. Ale momentálně tam nebydli tak máme možnost vždy zdarma nocovat jak chceme dlouho takže do Prahy na výlety ideální. Jinak díky za tip na kavárnu určitě se tam zajdu někdy podívat a dát si nějakou tu čokoládovou bombu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně neokouzlila žádná část Prahy :-D . Život tam si nedokážu představit. Samý panelák, auta, smog, hluk... nic pro mě. Já mám radši klid venkova :-) . Už se nemůžu dočkat, až dostavíme dům a konečně se na vesnici přestěhujeme :-) . Momentálně máme objednaná okna od Pramos , tak čekáme, až nám je přivezou, ale manžel mezi tím dělá něco jiného. Do příštího léta bychom se měli stěhovat, tak snad půjde všechno podle plánu :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)