Trip do Itálie 2

by - srpna 26, 2015


Ahoj!
Je tady další část naší dovolené v Itálii. 
Hned první večer jsme skočili do jezera, a já, jelikož jsem nikdy neplavala v moři ani v žádném větším jezeře, no vlastně vždycky jen v bazénu nebo v lomu, jsem měla docela strach plavat dál od břehu, protože byly docela vlny, a na to jsem nebyla zvyklá. Navíc sem se nohama stále motala do různých dlouhých řas co tam rostly a strašně sem se toho bála.
Po první koupačce jsme si sedli ke stanu, popili, zahráli karty a hned první večer jsme se docela společensky unavili tak, že následující noci jsme už rači ani moc nepili . Ráno bylo celkem krutý, ale i tak jsme vstali a vydali se půjčit si kola. Měli jsme v plánu vyjet na jeden hřbitov, netušili jsme však, do jak velkého kopce pojedeme. V půjčovně jsme si tedy jako správní češi půjčili ty nejlevnější kola, určené jen pro pohodovou projížďku městem bez kopců.
Ještě fotka z Milána/zmrzlina v bůlce? cože?
italský hřbitov/hranolky byly lepší jak ten hamburger
Vydali jsme se tedy směr hřbitov, naneštěstí to nečekaně bylo do kopce a ne zrovna mírnýho. Na jedničku jsme šlapali jak na normálním kole tak na 4, takže jsme zhruba ve 2/3 slezli a došlapali to pěšky. Hřbitovy tam mají úplně jiný než u nás a hlavně z tama byl nádhernej výhled, takže aspoň za ten to úsilí stálo (hned první fotka v článku). Po cestě zpět jsme se stavili v restauraci, teda nejdřív ukrást hrozny, kde dělali jen hamburgery, takže jsem měla svůj první hamburger v životě. A jako nic moc, víc mi chutnaly ty hranolky vedle.
 Odpoledne jsme vyrazili do městečka Garda, kde jsme se stavili na zmrzlinu. Jenže to byl úděl, asi 10 minut jsem se rozmýšlela jakou si dám, protože jsem měla 5 favoritů. Co bych v tu chvíli dala za prodejnu jen s dvěma příchutěma. Normálně bych si dala víc kopečků, od každýho jeden, ale určitě víte, jaký kopečky kopce v Itálii dávají, to bych to jedla ještě teď. Taky si nikdy nemůžete vybrat?
Předchozí článek: TRIP DO ITÁLIE 1

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)