Trip do Itálie

by - srpna 24, 2015

Ahoj!
Jak už jsem se zmínila v nějakém z předchozích příspěvků, byla jsem na pár dní v Itálii, a protože už mám všechny fotky, můžu vám ukázat, kde všude jsme byli a jak se nám tam líbilo. Je toho však poměrně dost a navíc teď nějak vůbec nestíhám, rozdělím to na několik článků.

S mojí kamarádkou Jaruškou jsme v pátek večer přiletěly do Milána, kde nás vyzvedl můj přítel s jeho bráchou a jedním kamarádem. Let byl úplně strašnej, letěly jsme s jedním přestupem v Německu  a při prvním letu mi tak strašně zalehlo v uších, že jsem vůbec neslyšela a navíc to úkrutně bolelo, dalším letem se to ještě zhoršilo a to byla fakt taková bolest, že se mi z toho i plakat chtělo. No slyšet jsem začala normálně až další den ráno a bolest naštěstí v průběhu večera ustoupila, ale fakt to bylo hnusný a nikomu bych to nepřála. Nasedli jsme tedy do auta a jeli odvést věci do kempu, kde jsme měli pronajatou na jednu noc takovou chatku a ještě že tak, protože úplně celou noc až do odpoledne lilo jak z konve, ale fakt jako hodně, takže kdyby jsme spali ve stanu tak by to bylo fakt super to pak všechno balit a tak v tom dešti :D.
Miluju Malibu a tohle je navíc tak roztomilý/naše chatka v Milíně
Jedinná věc, co se mi v Miláně líbila/S Jaruškou po příjezdu do kempu

No hned potom jsme se vydali do centra, kouknout na náměstí a dát si nějakou večeři. Dala jsem si těstoviny plněný kuřecím masem a bylo to tak výborný, že bych to dokázala jíst pořád. (Jako všechno co mi chutná, protože když už mi to chutná, dokázala bych to jíst nonstop.)



Prošli jsme si trochu město, ale pořád tak trochu poprchalo a začínalo víc a víc, tak jsme jeli zpět do kempu. Náhodou jsme stihli poslední autobusy, jinak by jsme šli celou cestu pěšky, což nebyl zrovna kousek. Další den jsme měli v plánu si projít Milán ještě za denního světla, ale jelikož fakt dost pršelo, po několika hodinovém neúspěšném hledání směnárny jsme vyrazili směr Lago di Garde, u kterého bylo počasí dle mých představ. Horko a slunečno. Našli jsme si kemp, postavili stany a vyrazili se podívat  k vodě. Myslím, že rozhodnutí zůstat celou dobu dovolené u jezera byla dobrá volba.(původní plán bylo být dvě noci u jezera a dvě noci u moře).



//

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)