Výlet na West kirby

by - července 04, 2015


Ahoj!
Musím se s vámi podělit o tu nádheru. Doslova! Ve čtvrtek po práci jsme grilovali a hned v pátek jsem měla volno, tak jsme toho využili a jeli na výlet. Chtěla jsem se tady konečně podívat na pěknou pláž a slyšela jsem, že se někde dá přejít na ostrov, pokud je odliv. Počasí nám přálo a tohle se mi opravdu splnilo. Sice jsem spala 3 hodiny, takže sem té energie na celodenní chození moc neměla, ale ta krása mě tak nabila energií, že jsem na to ani nemyslela. Nejdříve jsme se prošli po kolonádě a potom vyrazili na pláž, ze které se dá dojít na ostrov, na kterém jde dokonce zahlédnout i lachtany. My jsme takové štěstí neměli a viděli jsme je jen z dálky. No každopádně i tak to stálo za to, myslím, že slova jsou zbytečná, pojďte se kouknout na fotky.
P.S. Tenhle výhled je právě ten důvod, pro jsem si Liverpool tak zamilovala.



































//

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ivuš, moc hezký výlet!
    Užívej si té "jiné" pohody, přírody a relaxace. Opět se ohlas.
    Zdraví Tě všichni Moštěňáci ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Páni. Úžasné. Liverpool je kouzelné místo. Ale já jsem spíš 'jižan' :D Jeden čas jsem bydlela v Portsmouth a nějak mi to tam přirostlo k srdci i když ne tak jako jižní Irsko. Ale přítel bydlí v Yorku, takže na sever poměrně často vycestovávám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)