Poznatky z Liverpoolu 1

by - srpna 14, 2014



Ahoj :)
Dnes jsem si připravila článek, ve kterém bych chtěla shrnout poznatky z prvních  5 týdnů, co jsem v Liverpoolu. Nečekejte žádné převratné objevy, chci se s vámi jen podělit o to, co mě tady překvapilo, co se mi tu líbí a co naopak ne.




PARKY
Docela jsem byla překvapená, kolik různých parků tu je. Ať už v centru nebo na okraji, ať jste prostě kdekoliv, vždycky máte park blízko. Nemám tak vůbec pocit že jsem v nějakém velkém městě. Navíc je bezva, že když nemáte svoji zahrádku (což je ve většině případů) tak si můžete jít posedět a grilovat do parku. Většinou jsou udržované a uzpůsobené sportu.



CVIČENÍ
Jak už jsem se zmínila nahoře, je tady skoro vše uzpůsobené sportu. Na plážích a v parcích jsou cvičební stroje (takže ušetříte za posilovnu), ve velkých parcích jsou cyklostezky a placy, na kterých si můžete něco zahrát atd. Všechno tohle je však kvůli tomu, jak jsou tady lidi líní, viz. další odstavec.

OBEZITA
Dělá se mi opravdu špatně z ženských tady. Na každém rohu si můžou zaběhat, zacvičit, dokonce pokud někdo jezdí do práce na kole tak má až 75% slevu na zakoupení toho kola, ale ne, ani to je nedonutí se hýbat. 70% lidí co tady vidím jsou tlustí, vyžraní (ale doslova) líní lidi. Z toho velká většina jsou ženský, ať už mladý či starý. Nejhorší je, když jdete kolem McDonaldu a tam vidíte jak jdou ty davy hnusných vyžraných lidí a takový jídlo cpou do svých dětí, i do těch který se ještě nenaučili pořádně ani mluvit.

SOUDNOST A CHOVÁNÍ ANGLIČANŮ
S obezitou souvisí i tohle, protože tady se za to svoje vyžraný tělo ani nestydí, v klidu si vezmou takový to krátký triko, ze kterého jim trčí špek, aby ho ukázali všem, vyvalí se na pláži a zaberou 3x víc místa než normální člověk. Vypadají prostě jak prasata a taky se tak chovají, v restauracích po sobě nechávají neskutečnej bordel). Chlapi jsou moc troufalí a v noci to tady vůbec není bezpečný, ale v barech to prý chodí tak, že ženský balí chlapy.
Na druhou stranu jsou celkem ochotní někomu pomoct, pokud ho o to poprosíte, nikam moc nepospíchají, a příjde mi, že tady tráví čas venku více než u nás. Neustále tady potkáváte skupinky mladých, sedí jen tak venku a baví se, hrají něco, atd.  V obchodě se s vámi rádi zapovídají a mají rádi, když se neustále připomínáte. Přátelé je však těžké najít ač působí mile a přátelsky.


OBLÉKÁNÍ
Nikdo se na nikoho nedívá divně, ať už jdete ven v kabátu, když je 25°, nebo na sobě máte jen oblečení co zakrývá jen malou část vašeho těla a jdete tak do restaurace. Nikdo se tomu nebude divit. Libí se mi, že večer na diskotéky musí být společensky upravení, holky kladou velký důraz od makeupu, přes účes až po obleční a boty. Neuvidíte žádnou slečnu na párty v tílku, jeanech a teniskách. Má to tu mnohem větší úroveň. A celkově i přes den jsou více odvázaní a upravení (holky i kluci).

KOUŘENÍ
Jak jistě všichni ví, ve všech restauracích je zákaz kouření, což se mě jako nekuřačce velice líbí. Kéž by to zavedli i u nás.



V některém z dalších článků se budete moci těšit na další mé poznatky :)
Užívejte prázdnin a ahoj! 

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za komentář:)